UPC opět zkouší mou pozornost. Před několika měsíci jsem si u nich objednal připojení k internetu. Není úplně levné, ale co už. Po minulých zkušenostech volím platbu převodem co měsíc. Nedávno mi přistála do e-mailu další faktura za služby. Částka na zaplacení se mi zdála trochu vyšší než obvykle. Sice ne o moc, ale rozdíl to byl. Zadíval jsem se proto pozorněji na fakturu a zjišťuju, že mi účtují kromě internetu i jakousi „digi mini“ televizi. Takovou službu jsem si přeci neobjednal, říkám si. Ještě při zapojování technikem jsem zdůraznil, že TV nemám. I samotná zásuvka není zapojená.
Nemám náladu čekat s uchem na telefonu ve frontě na operátora, se žádostí o vysvětlení volím webový formulář. Odpoledne skutečně přichází odpověď. Prý mi v akci digi mini dali na tři měsíce za korunu, akce skončila a tak mi už účtují plnou cenu. Nevěřícně kroutím hlavou. Jedná se sice o malé peníze, kolem 30 korun měsíčně, víc mě ale naštvává jejich drzost účtovat zákazníkům bez upozornění neobjednané služby. Možná někde dole, drobným písmem bylo cosi napsané, ale z principu je to menravné chování. Kdo máte UPC, zkuste se preventivně občas začíst do jejich faktur, třeba budete překvapeni jako já.
Týýýjo! Mně chodí vyúčtování do mailu, ani ho moc nekontroluji, ale nejspíš s tím začnu. To je dobře, že se o tom takhle zmiňuješ, bude třeba to pohlídat. Co všechno mám ale hlídat? Je vůbec na něco spolehnutí….?
U UPC bych na jejich spolehlivost, tedy spíš solidnost nesázel. Určitě to mají dobře smluvně podchycené, ale člověk by musel všechny ty papíry posílat právníkovi na rozbor a to se časově, ani finančně nedá. Takhle v praxi funguje monopol 🙁